syyskuuta 29, 2013

Saturday night


Viikonloppu meni tosi nopeasti. Lauantaina oltiin meillä ja pelattiin meidän ystävien kanssa mm. Piirrä&Arvaa, Yatsia ja Monopolia. Syötiin myös oikein kunnolla sekä herkuteltiin vielä pelin yhteydessä. Oli kyllä mukavaa pitkästä aikaa (!!!!:)) ja kivempi välillä viettää tälläisiä ''koti-iltoja'' kun että olisi ollut baarissa huitelemassa. Lauantaina tosiaan aika lenti liiankin nopeasti ja yhtäkkiä tajuttiin että kello on jo puoli kaksi yöllä kun pelattiin. :D Ei varmaankaan ollut ihan niin kauan tarkoitus.. Mutta jännä juttu kyllä kun ei tänään edes väsyttänyt töissä vaikka nukuinkin tosi tosi huonosti! 

Mun herkkuja oli siis lauantaina nuo rypäleet, tomaatit sekä kukkakaalit ;) Ja ehkä vähän maistoin noita herkkujuustoja. Oon sopinut itseni kanssa etten syö herkkuja (sipsiä, poppareita, karkkia, jäätelöä, suklaata, leivoksia jne jokainen tietää) ennen joulua. Jouluaattona vasta saan luvan syödä. Haha ja oon kyllä sanonut jo etten halua yhtään konvehtisuklaarasiaa joululahjaksi. Muuten se koko loppuvuosi menee ihan mässäilyksi :D Vaikka suklaasta ei saisi kyllä koskaan kieltäytyä.. Oon oikea suklaahirmu. 

ps. ♥

4 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihanalta illanvietolta :) Mäki digaan tollasista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tälläiset on kyl välillä ihan kivoja! :D Varsinkin ku löytyy peli minkä seurassa menee vaiks kui kauan! :)

      Poista
  2. Hei aivan ihana blogi :) En ehtiny ku pari postausta lukee ku totesin ittelleni et tätä blogia jään kyllä seurailemaan ! Ja btw mun mielestä monopoli on ehkä paras peli ikinä, sitä tulee kerralla pelattua aina monta tuntia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Oon ihan samaa mieltä, kunhan vaa löytää joitain ketkä tykkää kans pelata sitä nii se on kiva :D

      Poista